Teaching English to children with special educational needs: focus on gifted learners
Diplomová práceDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá výukou velmi nadaných žáků na druhém stupni základní školy a to konkrétně výukou angličtiny. Poznatky popsané v teoretické části a potvrzené v praktické části práce jsou však aplikovatelné i na jiné předměty. Výzkum mimo jiného potvrdil, že hlavním aspektem výuky velmi nadaných žáků je jejich vhodná diferenciace, adekvátní rozvoj myšlení a explicitní stanovení cílů.
Rozsah stran
118 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D23499
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
nadání, výuka anglického jazyka, diferenciace, dovednosti myšlení, metody výuky, cíle, giftedness, English language teaching, differentiation, thinking skills, teaching methods, objectives