Digitální knihovnaUPCE
 

Teaching English to children with special educational needs: focus on gifted learners

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá výukou velmi nadaných žáků na druhém stupni základní školy a to konkrétně výukou angličtiny. Poznatky popsané v teoretické části a potvrzené v praktické části práce jsou však aplikovatelné i na jiné předměty. Výzkum mimo jiného potvrdil, že hlavním aspektem výuky velmi nadaných žáků je jejich vhodná diferenciace, adekvátní rozvoj myšlení a explicitní stanovení cílů.

Rozsah stran

118 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D23499

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

nadání, výuka anglického jazyka, diferenciace, dovednosti myšlení, metody výuky, cíle, giftedness, English language teaching, differentiation, thinking skills, teaching methods, objectives

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced