dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Válková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2011-03-21T14:04:13Z |
|
dc.date.available |
2011-03-21T14:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/38370 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá výukou velmi nadaných žáků na druhém stupni základní školy a to konkrétně výukou angličtiny. Poznatky popsané v teoretické části a potvrzené v praktické části práce jsou však aplikovatelné i na jiné předměty. Výzkum mimo jiného potvrdil, že hlavním aspektem výuky velmi nadaných žáků je jejich vhodná diferenciace, adekvátní rozvoj myšlení a explicitní stanovení cílů. |
cze |
dc.format |
118 s. |
cze |
dc.format.extent |
3188134 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
nadání |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.subject |
dovednosti myšlení |
cze |
dc.subject |
metody výuky |
cze |
dc.subject |
cíle |
cze |
dc.subject |
giftedness |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
differentiation |
eng |
dc.subject |
thinking skills |
eng |
dc.subject |
teaching methods |
eng |
dc.subject |
objectives |
eng |
dc.title |
Teaching English to children with special educational needs: focus on gifted learners |
eng |
dc.title.alternative |
Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami: mimořádně nadané děti ve výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kostková, Klára |
|
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with education of highly gifted pupils at basic schools, particularly with teaching and learning English. Findings described in the theoretical part and confirmed in the practical part are however applicable to other subjects not just English language teaching. The research confirmed that the most important aspect of teaching highly gifted children is their appropriate differentiation, adequate development of thinking skills and explicit formulation of aims. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23499 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |