Digitální knihovnaUPCE
 

Možnosti využití geomarketingu v rámci České pošty, s.p.

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Obsahem diplomové práce je charakteristika geomarketingu a návrh jeho zavedení na České poště, s.p., s následným ekonomickým zhodnocením doporučeného řešení. Cílem práce je na základě daných skutečností a výchozího současného stavu na České poště, s.p. stanovit nejvhodnější a ekonomicky optimální řešení.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D23475

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Geomarketing, Česká pošta, geografie, Direct mailingové služby, Direct Mail, Czech post, s.p.e, geography, Direct mailing services

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced