Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Pykalová, Petra
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:59:18Z
dc.date.available 2010-10-01T16:59:18Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37562
dc.description.abstract Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období. cze
dc.format 93 s. cze
dc.format.extent 3535879 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Marketingová strategie cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject Stavební spoření cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Marketing strategy eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject Competition eng
dc.subject Building savings eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.title Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. cze
dc.title.alternative The marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis Marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. based on created situation analysis is to evaluate present situation in company and suggest marketing strategy for next period. The theoretical part of thesis takes in information about marketing control, creating marketing strategy and marketing mix. The working part is aimed at analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of company. In conclusion there is proposed the new marketing strategy for Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. for next period. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D23145
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka byla tázána na následující otázky: 1. Jaké klíčové informace jsou významné pro tvorbu variant strategie firmy? 2. Jak bylo postupováno při zpracování tabulky SWOT analýzy? 3. V čem spatřujete hlavní konkurenční výhody Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.? 4. Co byste z pohledu klienta doporučila Modré pyramidě stavební spořitelny, a.s. jako návrh ke zlepšení, aby pro klienta byla atraktivnější? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet