dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Pykalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:59:18Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:59:18Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37562 |
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.format.extent |
3535879 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
Stavební spoření |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
Marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
Building savings |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
The marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis Marketing strategy of Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. based on created situation analysis is to evaluate present situation in company and suggest marketing strategy for next period. The theoretical part of thesis takes in information about marketing control, creating marketing strategy and marketing mix. The working part is aimed at analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of company. In conclusion there is proposed the new marketing strategy for Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. for next period. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D23145 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka byla tázána na následující otázky: 1. Jaké klíčové informace jsou významné pro tvorbu variant strategie firmy? 2. Jak bylo postupováno při zpracování tabulky SWOT analýzy? 3. V čem spatřujete hlavní konkurenční výhody Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.? 4. Co byste z pohledu klienta doporučila Modré pyramidě stavební spořitelny, a.s. jako návrh ke zlepšení, aby pro klienta byla atraktivnější? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |