Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s.

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie Modré pyramidy stavební spořitelny, a.s. je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a navrhnout její marketingovou strategii pro další období. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky marketingového řízení, tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace společnosti v konkrétním marketingovém prostředí a současné marketingové strategie firmy. V závěru je navržena marketingová strategie pro Modrou pyramidu stavební spořitelnu pro budoucí období.

Rozsah stran

93 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D23145

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingová strategie, marketingové prostředí, Marketingový mix, Konkurence, Stavební spoření, Situační analýza, Marketing strategy, marketing environment, Competition, Building savings, Situation analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced