dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Chválová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:08:11Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:08:11Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37442 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá interaktivní tabulí a jejím využití při výuce Anglického jazyka. Práce začíná teoretickou částí, která představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji s ohledem na činitele výuky jako didaktickou pomůcku, stručně komentuje jejich historii a popisuje technické vlastnosti této technologie. Vzhledem k dostupným výzkumům analyzuje její vliv na vzdělávání, učitele a žáka. Praktická část se zaměřuje na vlastní výzkum v terénu jehož cílem je analyzovat informace týkající se specifického tématu jakým způsobem je interaktivní tabule představena učitelům a jak tyto vědomosti využijí při výuce anglického jazyka. Na začátku je popsán výzkumný problém a cíl, plán, pozadí výzkumu a také použité metody a pomůcky. Samotný výzkum se skládá ze tří částí, kde se každá soustředí na specifický díl zkoumaného problému. Výzkum je také zaměřen na srovnání a možné potvrzení faktů zmíněných v teoretické části. |
cze |
dc.format |
41 s. |
cze |
dc.format.extent |
2010821 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Anglický jazyk |
cze |
dc.subject |
interaktivní tabule |
cze |
dc.subject |
Učitel |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
interactive whiteboard |
eng |
dc.subject |
English language |
eng |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
Teacher |
eng |
dc.title |
Interactive whiteboard and its use in English language teaching |
eng |
dc.title.alternative |
Interaktivní tabule a její využití při výuce anglického jazyka |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křížová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis concerns the interactive whiteboard and its use in English language teaching. It starts with the theoretical part which introduces the interactive whiteboard, it classifies it in context of factors of educational process as a teaching aid, briefly goes through the history and describes technical properties of this technology. It also analyses its impact on the education, the teacher and the learner according to available research. The practical part focuses on its own field research that aims to analyse information concerning the specific topic of how the is the interactive whiteboard introduced to teachers and how they use it in English language teaching. At the beginning it describes the research problem and aim, plan, background and also used tools and methods. The research itself contains of three parts each focusing on specific aspect related to the research problem. It also aims to compare and possibly verify the facts described in the theoretical part of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D23510 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |