Interactive whiteboard and its use in English language teaching

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika
dc.contributor.author Chválová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-10-01T16:08:11Z
dc.date.available 2010-10-01T16:08:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37442
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá interaktivní tabulí a jejím využití při výuce Anglického jazyka. Práce začíná teoretickou částí, která představuje interaktivní tabuli, klasifikuje ji s ohledem na činitele výuky jako didaktickou pomůcku, stručně komentuje jejich historii a popisuje technické vlastnosti této technologie. Vzhledem k dostupným výzkumům analyzuje její vliv na vzdělávání, učitele a žáka. Praktická část se zaměřuje na vlastní výzkum v terénu jehož cílem je analyzovat informace týkající se specifického tématu jakým způsobem je interaktivní tabule představena učitelům a jak tyto vědomosti využijí při výuce anglického jazyka. Na začátku je popsán výzkumný problém a cíl, plán, pozadí výzkumu a také použité metody a pomůcky. Samotný výzkum se skládá ze tří částí, kde se každá soustředí na specifický díl zkoumaného problému. Výzkum je také zaměřen na srovnání a možné potvrzení faktů zmíněných v teoretické části. cze
dc.format 41 s. cze
dc.format.extent 2010821 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Anglický jazyk cze
dc.subject interaktivní tabule cze
dc.subject Učitel cze
dc.subject výuka cze
dc.subject interactive whiteboard eng
dc.subject English language eng
dc.subject teaching eng
dc.subject Teacher eng
dc.title Interactive whiteboard and its use in English language teaching eng
dc.title.alternative Interaktivní tabule a její využití při výuce anglického jazyka cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Křížová, Věra
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated This thesis concerns the interactive whiteboard and its use in English language teaching. It starts with the theoretical part which introduces the interactive whiteboard, it classifies it in context of factors of educational process as a teaching aid, briefly goes through the history and describes technical properties of this technology. It also analyses its impact on the education, the teacher and the learner according to available research. The practical part focuses on its own field research that aims to analyse information concerning the specific topic of how the is the interactive whiteboard introduced to teachers and how they use it in English language teaching. At the beginning it describes the research problem and aim, plan, background and also used tools and methods. The research itself contains of three parts each focusing on specific aspect related to the research problem. It also aims to compare and possibly verify the facts described in the theoretical part of the thesis. eng
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D23510
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet