dc.contributor.advisor |
Rak, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Kocourek, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-10-01T16:07:53Z |
|
dc.date.available |
2010-10-01T16:07:53Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37441 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
6622781 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Intranet |
cze |
dc.subject |
servisní oddělení |
cze |
dc.subject |
Webová aplikace |
cze |
dc.subject |
komunikační systém |
cze |
dc.subject |
PHP |
cze |
dc.subject |
HTML |
cze |
dc.subject |
service department |
eng |
dc.subject |
Web application |
eng |
dc.subject |
communication system |
eng |
dc.title |
Komunikační systém pro servisní oddělení |
cze |
dc.title.alternative |
Communications system for service departments |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with ways to communicate with the customer service department (web, mobile phone, ...). The theoretical part will compare the communication options and assess the current communication systems in terms of efficiency and communication security. The aim of the work will be to create Web applications using the database system for recording the repair service with the possibility of generating corrections and service sheets. The customer will be able to ask different ways to state their contracts. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D22983 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22983 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Dle vedoucího má práce dobrou logickou stavbu a stylistickou úroveň. Cíle práce byly splněny a aplikace je využitelná pro komunikaci servisního oddělení se zákazníkem. Vedoucí práce i komise hodnotili práci klasifikačním stupněm velmi dobře. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |