Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační systém pro servisní oddělení

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce se zabývá způsoby komunikace servisního oddělení se zákazníkem (web, mobilní telefon, ...). Cílem teoretické části bude srovnat možnosti komunikace a zhodnotit současné komunikační systémy z hlediska efektivnosti komunikace a zabezpečení. Cílem práce bude vytvoření webové aplikace, s využitím databázového systému pro evidenci servisních oprav s možností generování opravenek a servisních listů. Zákazník se bude moci různými způsoby dotázat na stav své zakázky.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D22983
D22983

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Intranet, servisní oddělení, Webová aplikace, komunikační systém, PHP, HTML, service department, Web application, communication system

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced