Digitální knihovnaUPCE
 

Praktická realizace marketingu ve společnosti Ford AUTO IN s. r. o.

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Průša, Petr

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje na využití marketingu a to především na implementaci marketingové komunikace ve společnosti AUTO IN s. r. o. Teoretická část popisuje obecné informace o marketingu včetně různých marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve společnosti a na návrh využití možných nových marketingových prostředků.

Rozsah stran

58 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D22533
D22533

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingová komunikace, AUTO IN s. r. o, Reklama, Marketingový výzkum, Marketing, Marketing communication, promotion, market research

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced