Praktická realizace marketingu ve společnosti Ford AUTO IN s. r. o.
Bakalářská práceDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na využití marketingu a to především na implementaci marketingové komunikace ve společnosti AUTO IN s. r. o. Teoretická část popisuje obecné informace o marketingu včetně různých marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingové komunikace ve společnosti a na návrh využití možných nových marketingových prostředků.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D22533
D22533
D22533
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingová komunikace, AUTO IN s. r. o, Reklama, Marketingový výzkum, Marketing, Marketing communication, promotion, market research