dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Jabulková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T15:08:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T15:08:21Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36752 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu. |
cze |
dc.format |
70 s., 9 s. příloh |
cze |
dc.format.extent |
3761671 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Komunikační strategie |
cze |
dc.subject |
PSJ |
cze |
dc.subject |
Reklama |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
Public relations |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
Communication strategy |
eng |
dc.subject |
PSJ |
eng |
dc.subject |
Advertisement |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
Public relations |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.title |
Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Communication strategy in the building company PSJ, a.s. |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor?s thesis is to analyse actual communication strategy in the building company PSJ, a.s. and consequently to propose additional communication tools to improve this strategy. The theoretical part is based on the definition of fundamental concepts, relating questions of communication strategy. The practical part is devoted to situation analysis of the company PSJ, a.s., to which working proposal concures. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku - Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22349 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo provedení analýzy strategie komunikačního mixu a zpracování návrhu kvalitativní změny strategie společnosti PSJ, a. s. Otázky k obhajobě: 1.Jaké faktory komunikačního procesu považujete za klíčové ve struktuře interní a vnější komunikace? 2.Jakou máte vizi diskusního fóra na internetových stránkách? |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |