Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Jabulková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-03T15:08:21Z
dc.date.available 2010-07-03T15:08:21Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36752
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu. cze
dc.format 70 s., 9 s. příloh cze
dc.format.extent 3761671 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Komunikační strategie cze
dc.subject PSJ cze
dc.subject Reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.subject Communication strategy eng
dc.subject PSJ eng
dc.subject Advertisement eng
dc.subject sales promotions eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject Public relations eng
dc.subject direct marketing eng
dc.title Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s. cze
dc.title.alternative Communication strategy in the building company PSJ, a.s. cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor?s thesis is to analyse actual communication strategy in the building company PSJ, a.s. and consequently to propose additional communication tools to improve this strategy. The theoretical part is based on the definition of fundamental concepts, relating questions of communication strategy. The practical part is devoted to situation analysis of the company PSJ, a.s., to which working proposal concures. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D22349
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo provedení analýzy strategie komunikačního mixu a zpracování návrhu kvalitativní změny strategie společnosti PSJ, a. s. Otázky k obhajobě: 1.Jaké faktory komunikačního procesu považujete za klíčové ve struktuře interní a vnější komunikace? 2.Jakou máte vizi diskusního fóra na internetových stránkách? cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account