Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu.
Rozsah stran
70 s., 9 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D22349
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Komunikační strategie, PSJ, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing, Communication strategy, PSJ, Advertisement, sales promotions, personal selling, Public relations, direct marketing