Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu.

Rozsah stran

70 s., 9 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku - Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22349

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Komunikační strategie, PSJ, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing, Communication strategy, PSJ, Advertisement, sales promotions, personal selling, Public relations, direct marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced