Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Mazač, Pavel
dc.contributor.author Vicherek, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-03T15:07:55Z
dc.date.available 2010-07-03T15:07:55Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/36751
dc.description.abstract Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení vlaku), aut. stavění jízdních cest, atd. na účinnost Reschedulingu a ekonomickým posouzením zavedení tohoto systému. cze
dc.format 72 s. cze
dc.format.extent 1615492 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Rescheduling cze
dc.subject Optimalizace cze
dc.subject automatické stavění jízdních cest cze
dc.subject Rescheduling eng
dc.subject Optimization eng
dc.subject Automatic Route Setting eng
dc.title Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice cze
dc.title.alternative Dynamic Adjustment of Railway Time Schedule on Actual Operational Situation for Fluent Train Operation - Assessment of Real Time Reschedulling on the Line Segment "Hranice na Moravě - Prosenice" from Operational and Economical Point of View eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2010
dc.description.abstract-translated The assets of the system are verified on model of concrete line in this work. The system studies railway operation in real time, anticipates possible conflicts between trains, creates an optimal schedule, that is distributed to trains, interlocking and staff for ensuring of knock-on delay reduction, lower energy consumption and reduction of occupation time of critical elements (Rescheduling). Furthermore, the work deals with an influence estimation of ATO AVV, automatic route setting, etc. on effectiveness of Rescheduling and economical aspects of introducing of this system. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D22437 cze
dc.identifier.signature D22437
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet