Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení vlaku), aut. stavění jízdních cest, atd. na účinnost Reschedulingu a ekonomickým posouzením zavedení tohoto systému.
Rozsah stran
72 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D22437
D22437
D22437
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Rescheduling, Optimalizace, automatické stavění jízdních cest, Rescheduling, Optimization, Automatic Route Setting