dc.contributor.advisor |
Mazač, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Vicherek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T15:07:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T15:07:55Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36751 |
|
dc.description.abstract |
Práce na modelu konkrétní trati ověřuje míru přínosů systému, který v reálném čase sleduje železniční provoz, předvídá možné konflikty mezi vlaky, sestavuje optimální jízdní řád, který sděluje vlakům, stavědlům a zaměstnancům za účelem snížení přenášeného zpoždění, úspory energie a zkrácení doby obsazení kritických prvků (Rescheduling). Dále se práce zabývá hodnocením vlivu např. AVV (Automatické vedení vlaku), aut. stavění jízdních cest, atd. na účinnost Reschedulingu a ekonomickým posouzením zavedení tohoto systému. |
cze |
dc.format |
72 s. |
cze |
dc.format.extent |
1615492 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Rescheduling |
cze |
dc.subject |
Optimalizace |
cze |
dc.subject |
automatické stavění jízdních cest |
cze |
dc.subject |
Rescheduling |
eng |
dc.subject |
Optimization |
eng |
dc.subject |
Automatic Route Setting |
eng |
dc.title |
Dynamické upravování jízdního řádu na základě aktuální provozní situace pro bezkolizní provážení vlaků - provozně ekonomické posouzení aplikace Real Time Reschedulingu na trati Hranice na Moravě - Prosenice |
cze |
dc.title.alternative |
Dynamic Adjustment of Railway Time Schedule on Actual Operational Situation for Fluent Train Operation - Assessment of Real Time Reschedulling on the Line Segment "Hranice na Moravě - Prosenice" from Operational and Economical Point of View |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The assets of the system are verified on model of concrete line in this work. The system studies railway operation in real time, anticipates possible conflicts between trains, creates an optimal schedule, that is distributed to trains, interlocking and staff for ensuring of knock-on delay reduction, lower energy consumption and reduction of occupation time of critical elements (Rescheduling). Furthermore, the work deals with an influence estimation of ATO AVV, automatic route setting, etc. on effectiveness of Rescheduling and economical aspects of introducing of this system. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D22437 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22437 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student prezentoval výsledky dosažené v diplomové práci a reagoval na dotazy komise. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |