Nabídka služeb obchodním zástupce - vzor nabídky
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na nabídku služeb České pošty, s. p. obchodním zástupcem. V práci jsou analyzovány poskytované služby České pošty, s. p., které zákazníci nejčastěji využívají a jejich komparace se službami konkurenčních společností. Dále popisuje postup tvorby a realizace nabídky služeb České pošty, s. p., které obchodní zástupce nabízí jednotlivým zákazníkům.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D22513
D22513
D22513
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Česká pošta, služby, Konkurence, Zákazník, nabídka, obchodní zástupce, poštovní trh, Czech Post, services, Competition, Customer, offer, salesperson, post market