dc.contributor.advisor |
Rak, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Mikloš, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T12:14:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T12:14:23Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36398 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá popisem alternativních způsobů vývoje grafických aplikací a her. Detailně popíši tvorbu v nástroji, který k takové tvorbě slouží a porovnám výkon ukázkové aplikace s výkonem obdobné aplikace vytvořené pomocí standartních prostředků. Zabývat se budu také porovnáním ostatních aspektů tvorby standartními a nestandartními prostředky. |
cze |
dc.format |
38 s. |
cze |
dc.format.extent |
7136245 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Grafické aplikace |
cze |
dc.subject |
Hry |
cze |
dc.subject |
test výkonu |
cze |
dc.subject |
alternativní způsoby programování |
cze |
dc.subject |
Graphic applications |
eng |
dc.subject |
Games |
eng |
dc.subject |
performance test |
eng |
dc.subject |
alternative ways of developing |
eng |
dc.title |
Alternativní způsoby vývoje počítačových her a grafických aplikací |
cze |
dc.title.alternative |
Alternative ways of developing graphic applications and games |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with characteristic of alternative ways of developing graphic applications and games. I will describe the way how does an alternative-developing tool work and I will compare performance of sample application with application, which was created in a standard way of developing. I will also comapre other aspects of developing both in standard and non-standard ways. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D22842 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22842 |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Stanovené cíle práce byly splněny. Teoretická část práce je použitelná jako návod na tvorbu v jazyce Petr. Autor popisuje vizuální programovací nástroj Petr. Jedná se o velice pěkný popis této aplikace. V praktické části autor srovnává aplikace vytvořené v jazyce Petr s aplikacemi vytvořenými s C++ a SDK. Hodilo by se srovnání s jinými možnostmi tvorby grafických aplikací. Zkoušený zodpověděl otázky vedoucího a členů zkušební komise. Bakalářská práce byla navržena na cenu děkana. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |