Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Janurová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T21:25:59Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T21:25:59Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36274 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce zpracovává informace o názorech a postojích žáků druhého stupně základní školy ohledně učitelů, učení a jejich přístupu k němu. Zabývá se tématikou vztahu mezi učitelem a žákem, metodikou vyučování a formami výkladu, problematikou konverzace, hodnocením, vztahy v třídním kolektivu, které ovlivňují proces poznávání a učení. Výzkum je rozčleněn dle tříd a pohlaví respondentů a odpovědi znázorněny v grafech. |
cze |
dc.format |
46 s. |
cze |
dc.format.extent |
1403942 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
pedagogové |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
školy |
cze |
dc.subject |
vyučování |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
pedagogy |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
pupils |
eng |
dc.subject |
schools |
eng |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
Evaluation |
eng |
dc.title |
Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj |
cze |
dc.title.alternative |
Pupils conception of an ideal teacher in 6th - 9th grade: the development of attitudes and opinions |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Vališová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
The following thesis is processing informations about attitudes and opinions of pupils in 6th ? 9th grade, opinion about teachers, learning and their approach in learning. This thesis is dealing with relation between teacher and student, methodology of teaching and forms of interpretation, conversation problem, evaluation, class-team relations, that influence process of cognition and learning. The research is devided into grades and sex of respondents and the answers are illustrated in the graphs. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D21704 |
cze |
dc.identifier.signature |
D21704 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|