Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This bachelor paper deals with the language of advertising slogans and headlines. In particular, it is concerned with word-formation processes as tools of linguistic creativity and innovation in print advertisements. Tato bakalářská práce se zabývá jazykem reklamních sloganů. Jejím cílem je především analýza využití slovotvorných procesů z hlediska jazykové kreativity a inovace v tištěné reklamě.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk pro hospodářskou praxi
Studijní program
Filologie
Signatura tištěné verze
D22724
D22724
D22724
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Anglický jazyk, Reklama, slovotvorba, kreativita, lingvistika, slogany, English language, advertising, headline, word-formation, creativity, linguistics, slogans