Digitální knihovnaUPCE
 

Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

This bachelor paper deals with the language of advertising slogans and headlines. In particular, it is concerned with word-formation processes as tools of linguistic creativity and innovation in print advertisements. Tato bakalářská práce se zabývá jazykem reklamních sloganů. Jejím cílem je především analýza využití slovotvorných procesů z hlediska jazykové kreativity a inovace v tištěné reklamě.

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D22724
D22724

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Anglický jazyk, Reklama, slovotvorba, kreativita, lingvistika, slogany, English language, advertising, headline, word-formation, creativity, linguistics, slogans

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced