dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Jankovičová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2010-06-17T20:23:37Z |
|
dc.date.available |
2010-06-17T20:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/36092 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s.. Dále také průzkumem trhu, určením pozice společnosti na trhu, definováním míst kde by bylo třeba zlepšit znalost občanů o společnosti a zároveň prodej nemovitostí. Po samotném marketingovém výzkumu prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s., jsou navržena řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
1508425 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
průzkum trhu |
cze |
dc.subject |
prodej nemovitostí |
cze |
dc.subject |
trh s nemovitostmi |
cze |
dc.subject |
Marketing research |
eng |
dc.subject |
sale of estate |
eng |
dc.subject |
real-estate market |
eng |
dc.subject |
sales promotions |
eng |
dc.title |
Marketing prodeje nemovitostí v M&M reality holding, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing research of real estate M&M reality holding, a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work has been devoted to a broad marketing research of real estate sales made by the company M&M reality holding, a.s.. In addition there is research of the current market, an assesment of the position of this company on the market, definition of locations where the knowledge of citizens is needed to be improved about this company and simultaneously sales of real estate in general. The conclusion after the marketing research of sales of real estate made by the company M&M Reality holding, a.s., the following suggestions are recommended which may help to improve the current situation. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D22314 |
cze |
dc.identifier.signature |
D22314 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |