Marketing prodeje nemovitostí v M&M reality holding, a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s.. Dále také průzkumem trhu, určením pozice společnosti na trhu, definováním míst kde by bylo třeba zlepšit znalost občanů o společnosti a zároveň prodej nemovitostí. Po samotném marketingovém výzkumu prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s., jsou navržena řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D22314
D22314
D22314
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, marketingové výzkumy, průzkum trhu, prodej nemovitostí, trh s nemovitostmi, Marketing research, sale of estate, real-estate market, sales promotions