Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing prodeje nemovitostí v M&M reality holding, a.s.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s.. Dále také průzkumem trhu, určením pozice společnosti na trhu, definováním míst kde by bylo třeba zlepšit znalost občanů o společnosti a zároveň prodej nemovitostí. Po samotném marketingovém výzkumu prodeje nemovitostí společnosti M&M reality holding, a.s., jsou navržena řešení, která povedou ke zlepšení stávající situace.

Rozsah stran

58 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D22314
D22314

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, marketingové výzkumy, průzkum trhu, prodej nemovitostí, trh s nemovitostmi, Marketing research, sale of estate, real-estate market, sales promotions

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced