Digitální knihovnaUPCE
 

The Development of Key Competencies in ELT through Dictionary-based Activities

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The bachelor thesis deals with the concepts of key competencies and learner autonomy from the point of view of new curricular policy principles and its development in ELT. Then gives detailed description of dictionaries and also gives suggestions for the use of them in a classroom. The practical part of the thesis is based upon suggestion of a set of activities based on a dictionary use, and also on an analysis of observations of these activities in classrooms. The overall aim of the thesis is to decide what competencies are being developed by dictionary-based activities and how they are being developed.

Rozsah stran

62 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk - specializace v pedagogice

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

D22733
D22733

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

klíčové kompetence, slovníky, autonomie žáka, kurikulární reforma, výuka angličtiny, key competencies, dictionaries, learner autonomy, educational reform, English language teaching

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced