The Development of Key Competencies in ELT through Dictionary-based Activities
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The bachelor thesis deals with the concepts of key competencies and learner autonomy from the point of view of new curricular policy principles and its development in ELT. Then gives detailed description of dictionaries and also gives suggestions for the use of them in a classroom. The practical part of the thesis is based upon suggestion of a set of activities based on a dictionary use, and also on an analysis of observations of these activities in classrooms. The overall aim of the thesis is to decide what competencies are being developed by dictionary-based activities and how they are being developed.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D22733
D22733
D22733
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
klíčové kompetence, slovníky, autonomie žáka, kurikulární reforma, výuka angličtiny, key competencies, dictionaries, learner autonomy, educational reform, English language teaching