Faktory ovlivňující spotřebitele při poskytování hypotečních úvěrů
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This article deals about the factors affecting consumers in the provision of mortgage loans in the Czech Republic. There are given the beginnings of mortgage banking in the Czech countries. What are the options for obtaining a mortgage loan today, the applicant obtained the loan and there are proposals for the possible development of mortgage banking in the future.
Rozsah stran
p. 100-104
ISSN
1211-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. Special Edition (2009)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940-09/S
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
mortgages, loans, clients, banks, intrest, fees, state donation