Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s.p.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce.
Rozsah stran
64 s., 18 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D21592
D21592
D21592
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
neadresná distribuce, reklamní zásilky, Česká pošta, s.p., letáky, unaddressed distribution, advertising materials, Czech Post, s.p., leaflets