Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s.p.

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Obsahem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty působící na tomto trhu. Cílem práce je na základě provedené analýzy vyhodnotit stávající situaci na trhu neadresné reklamy se zaměřením na kvalitu a cenu. Ve třetí části tato práce navrhuje řešení pro současný a budoucí vývoj v oblasti neadresné distribuce.

Rozsah stran

64 s., 18 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D21592
D21592

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

neadresná distribuce, reklamní zásilky, Česká pošta, s.p., letáky, unaddressed distribution, advertising materials, Czech Post, s.p., leaflets

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced