Marketingová komunikace ve veřejné správě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Škarabelová, Simona
dc.date.accessioned 2009-12-03T15:27:20Z
dc.date.available 2009-12-03T15:27:20Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.isbn 80-7194-882-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35183
dc.description.abstract Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations. cze
dc.format p. 437-441 eng
dc.format s. 437-441 cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingová komunikace cze
dc.subject sponzoring cze
dc.subject Public relations cze
dc.subject komunikace v místě organizace cze
dc.subject výstavy a veletrhy cze
dc.subject marketingová komunikace na Internetu cze
dc.subject veřejná správa cze
dc.title Marketingová komunikace ve veřejné správě cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated The article deals with problems of the relevance of marketing communication in the public administration. There are five instruments of marketing communication useful for public administration too: sponsoring, public relations, communication in the place of organisation, fairs and exhibitions and Internet. eng
dc.event Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko) cze
dc.publicationstatus published eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet