Marketingová komunikace ve veřejné správě
Konferenční objektpublished Náhled není k dispozici
Datum publikování
2006
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.
Rozsah stran
p. 437-441
s. 437-441
s. 437-441
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)
ISBN
80-7194-882-9
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingová komunikace, sponzoring, Public relations, komunikace v místě organizace, výstavy a veletrhy, marketingová komunikace na Internetu, veřejná správa