Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace ve veřejné správě

Konferenční objektpublished
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Příspěvek se snaží postihnout rozsah marketingové komunikace ve veřejné správě. Z nástrojů marketingové komunikace, které lze ve veřejné správě aplikovat, je pozornost věnována sponzoringu, public relations, komunikaci v místě organizace, veletrhům a výstavám a internetu. Právě ten má velký potenciál pro budoucnost marketingové komunikace ve veřejné správě, vč. public relations.

Rozsah stran

p. 437-441
s. 437-441

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)

ISBN

80-7194-882-9

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingová komunikace, sponzoring, Public relations, komunikace v místě organizace, výstavy a veletrhy, marketingová komunikace na Internetu, veřejná správa

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced