Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Myšková, Renáta |
|
dc.date.accessioned |
2009-12-02T07:19:26Z |
|
dc.date.available |
2009-12-02T07:19:26Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.isbn |
80-7194-882-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35163 |
|
dc.description.abstract |
Organizační kultura subjektů veřejné správy je ovlivněna nejen specifickými činnostmi, které tyto organizace vykonávají, ale také skutečností, že podléhají veřejné kontrole. Kultura organizace se však vždy promítá do jejích výsledků, v oblasti veřejného sektoru především do kvality poskytovaných služeb. Analýzou teoreticky vymezených typologií organizační kultury lze nalézt její charakteristické znaky společné pro subjekty veřejného sektoru. Jejich rozbor z hlediska pozitiv a negativ je možné využít pro zlepšení chování pracovníků, i pro zkvalitnění výstupů jejich práce a otevírá současně možnost dalších empirických výzkumů. |
cze |
dc.format |
s. 328-331 |
cze |
dc.format |
p. 328-331 |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
organizační kultura |
cze |
dc.subject |
typologie organizační kultury |
cze |
dc.subject |
subjekty veřejného sektoru |
cze |
dc.subject |
organizational culture |
eng |
dc.subject |
typologies of organizational culture |
eng |
dc.subject |
public administration subjects |
eng |
dc.title |
Typologie organizační kultury subjektů veřejné správy |
cze |
dc.type |
ConferenceObject |
eng |
dc.description.abstract-translated |
Organizational culture of public administration subjects is affected not only by specific activities, which these organizations practise, but also by the fact, that is subjected to public control. Culture of organization always influences its results, in public sector first of all the quality of provided services. It is possible to find significant characters common for public sector organizations by the analysis of theoretically determinate organizational culture typologies. Their analysis in light of positive and negative can be used for advancement of employee behaviour and to improve the quality of their work outputs. At the same time can developing the possibility of other empirical researches. |
eng |
dc.event |
Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko) |
cze |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|