Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh marketingové strategie Xcomfort

Diplomová práce

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie produktu Xcomfort. Popisuje daný trh, jeho specifika a faktory, které jej ovlivňují. Zkoumá závislosti a vliv jednotlivých faktorů na velikost obratu. Práce předkládá návrh a ekonomickou analýzu marketingové strategie a její reklamní kampaně.

Rozsah stran

107 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D20506

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

Marketing, Strategie, reklamy, obraty, ekonometrie, regresní analýzy, Marketing, strategies, advertising, annual sales, econometrics, Regression analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced