Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lejsková, Pavla
dc.contributor.author Velechovský, Milan
dc.date.accessioned 2009-07-03T12:36:31Z
dc.date.available 2009-07-03T12:36:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34186
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality a certifikací firem dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. První kapitola diplomové práce je věnována teoretickému přehledu, ve kterém je vymezena definice kvality a rozdíl mezi jakostí a kvalitou. Druhá kapitola diplomové práce popisuje historický vývoj chápání kvality. V této kapitole jsou také popsány činnosti vedoucí k úspěšnému zavedení systému managementu kvality a především spokojenosti zákazníka. Třetí kapitola práce obsahuje návrh příručky kvality, pro zvolenou dopravní firmu, zpracovaný dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. Čtvrtá kapitola této diplomové práce obsahuje příručku pro řidiče. cze
dc.format 68 s. cze
dc.format.extent 769731 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Quality eng
dc.subject specification ISO 9001:2001 eng
dc.subject customers eng
dc.subject Competition eng
dc.subject manual quality eng
dc.subject quality certifikates eng
dc.subject Kvalita cze
dc.subject norma ISO 9001:2001 cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject Konkurence cze
dc.subject příručky jakosti cze
dc.subject certifikáty jakosti cze
dc.title Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001 cze
dc.title.alternative Quality management system according to ISO 9001 standards eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Dvořák, Tomáš
dc.date.accepted 2009
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with quality management and certification of companies according to ČSN EN ISO 9001:2001. The first chapter master thesis is devoted to a theoretical overview in which it is defined the definition of quality and distinction between quality and quality. The second chapter master thesis describes the development of historical understanding of quality. This chapter also describes the activities leading to the successful introduction of quality management and customer satisfaction above all. The third chapter contains a proposal for the manual labor quality for the selected transport company, processed according to norm ISO 9001:2001. The fourth chapter of this master thesis contains a guide for the drivers. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20492
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet