dc.contributor.advisor |
Lejsková, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Velechovský, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T12:36:31Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T12:36:31Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/34186 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality a certifikací firem dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. První kapitola diplomové práce je věnována teoretickému přehledu, ve kterém je vymezena definice kvality a rozdíl mezi jakostí a kvalitou. Druhá kapitola diplomové práce popisuje historický vývoj chápání kvality. V této kapitole jsou také popsány činnosti vedoucí k úspěšnému zavedení systému managementu kvality a především spokojenosti zákazníka. Třetí kapitola práce obsahuje návrh příručky kvality, pro zvolenou dopravní firmu, zpracovaný dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. Čtvrtá kapitola této diplomové práce obsahuje příručku pro řidiče. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
769731 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Quality |
eng |
dc.subject |
specification ISO 9001:2001 |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
Competition |
eng |
dc.subject |
manual quality |
eng |
dc.subject |
quality certifikates |
eng |
dc.subject |
Kvalita |
cze |
dc.subject |
norma ISO 9001:2001 |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
Konkurence |
cze |
dc.subject |
příručky jakosti |
cze |
dc.subject |
certifikáty jakosti |
cze |
dc.title |
Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001 |
cze |
dc.title.alternative |
Quality management system according to ISO 9001 standards |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Dvořák, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with quality management and certification of companies according to ČSN EN ISO 9001:2001. The first chapter master thesis is devoted to a theoretical overview in which it is defined the definition of quality and distinction between quality and quality. The second chapter master thesis describes the development of historical understanding of quality. This chapter also describes the activities leading to the successful introduction of quality management and customer satisfaction above all. The third chapter contains a proposal for the manual labor quality for the selected transport company, processed according to norm ISO 9001:2001. The fourth chapter of this master thesis contains a guide for the drivers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20492 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |