Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody - parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D20921
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
VIVANTIS a.s., e-shops, perfumery, cosmetics, VIVANTIS a.s., internetové obchody, parfumerie, kosmetika