Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza trhu internetového prodeje kosmetiky a parfumerie z pozice firmy VIVANTIS a.s.

Bakalářská práce

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována internetovému obchodování, její teorii a legislativě. Částí práce je popis firmy VIVANTIS a.s. se zaměřením na její dva internetové obchody - parfémy a kosmetiku. Dále je zde výběr konkurence firmy VIVANTIS a.s. a na závěr je zde návrh marketingové strategie.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20921

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

VIVANTIS a.s., e-shops, perfumery, cosmetics, VIVANTIS a.s., internetové obchody, parfumerie, kosmetika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced