Funkce logistiky a marketingu ve vazbě na dopravu
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá vazbami mezi logistikou a marketingem a jejich propojení s dopravou. Funkce a možnosti využití jsou zde naznačeny jak teoreticky tak především prakticky analýzou a porovnáním jednotlivých podniků. Cílem práce je zhodnotit aplikaci obou disciplín v dopravě a uvést odlišnosti ve využití v rozdílných typech společností majících vazbu na dopravu.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D20918
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Logistics, Transport, transporters, consumers, services, Marketing, Logistika, Doprava, dopravci, zákazníci, služby