Analýza marketingové komunikace společnosti Pivovar Pernštejn a.s.
Login
DSpace Home
→
Fakulta ekonomicko-správní / Faculty of Economics and Administration
→
Ústav ekonomiky a managementu / Institute of Economy and Management
→
Diplomové práce / Theses ÚEM FES (Ing.)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Analýza marketingové komunikace společnosti Pivovar Pernštejn a.s.
Vítek, Aleš
Files in this item
URI:
http://hdl.handle.net/10195/33984
Datum publikování:
2009
Document type:
diplomová práce
Advisor:
Kožená, Marcela
Signature:
D19929
Stav:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
E-version access:
Bez omezení
Study discipline:
Ekonomika a management podniku
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Zabývá se obecným popisem zvolené problematiky, provedením situační analýzy Pivovaru Pernštejn a.s. a rozborem jeho marketingové komunikace.
Show full item record
Name:
KozenaM_Analyza ...
Size:
29.83Kb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
VaculikJ_Marketingova ...
Size:
26.92Kb
Format:
PDF
View/
Open
Name:
VitekA_Analyza ...
Size:
2.613Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Diplomové práce / Theses ÚEM FES (Ing.)
[316]
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39793]
Search DSpace
Whole Digital Library
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
Date issued
Authors
Titles
Subjects
This Collection
Date issued
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login