Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingové komunikace společnosti Pivovar Pernštejn a.s.

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Zabývá se obecným popisem zvolené problematiky, provedením situační analýzy Pivovaru Pernštejn a.s. a rozborem jeho marketingové komunikace.

Rozsah stran

102 s., 6 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19929
D19929

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketingová komunikace, komunikační mix, Situační analýza, dotazníkové šetření, Marketing communication, Communication mix, Situation analysis, questionnaire research

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced