Analýza marketingové komunikace společnosti Pivovar Pernštejn a.s.
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace. Zabývá se obecným popisem zvolené problematiky, provedením situační analýzy Pivovaru Pernštejn a.s. a rozborem jeho marketingové komunikace.
Rozsah stran
102 s., 6 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19929
D19929
D19929
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, Situační analýza, dotazníkové šetření, Marketing communication, Communication mix, Situation analysis, questionnaire research