Faktory ovlivňující vztah zaměstnanců ke své firmě
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První kapitola seznamuje čtenáře s charakteristikou vztahu zaměstnance k firmě. Ve druhé kapitole autor podrobně popisuje jednotlivé faktory, které mají vliv na vztah zaměstnance. Ve třetí kapitole na základě výsledků dotazníků zjišťuje závislost mezi jednotlivými faktory a vztahem zaměstnanců k České poště.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D20926
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
relations, Employees, factors, companies, Satisfaction, vztahy, zaměstnanci, faktory, firmy, Spokojenost