Digitální knihovnaUPCE
 

Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách

Diplomová práce

Abstrakt

Skutečná úroveň zapojení vnitrozemské vodní dopravy do intermodálních přeprav na území ČR v současné době. Problémy kontejnerizace vnitrozemských vodních cest u nás, zejména na řece Labi. Srovnání finančních nákladů na přepravu kontejnerů na určenou vzdálenost různými druhy přeprav. Zapojení vnitrozemské vodní přepravy do kombinované přepravy pomocí soupravy Cargo Sprinter v železniční stanici Kolín. Rozdíly v parametrech nákladních lodí na řekách západní Evropy a na Labi v ČR. Cílem práce je zjištění reálné možnosti zapojení vnitrozemské vodní dopravy do kombinované přepravy v dopravním uzlu Kolín s pomocí nových trendů intermodální přepravy, vznik nových překladišť v rámci studie za podmínky trvale udržitelné mobility, výpočet maximální kapacity těchto překladišť a podmínky synchronizace železniční a vodní dopravy v přístavu Kolín.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Technologie a řízení dopravy

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D20678

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Cargo Sprinter, Elbe, intermodal transport, multiple - mode transport, cargo ships, inland water transport, Cargo Sprinter, Labe, intermodální přeprava, trimodální přeprava, plavidla, vnitrozemská vodní doprava

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced