Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách
Diplomová práceDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Skutečná úroveň zapojení vnitrozemské vodní dopravy do intermodálních přeprav na území ČR v současné době. Problémy kontejnerizace vnitrozemských vodních cest u nás, zejména na řece Labi. Srovnání finančních nákladů na přepravu kontejnerů na určenou vzdálenost různými druhy přeprav. Zapojení vnitrozemské vodní přepravy do kombinované přepravy pomocí soupravy Cargo Sprinter v železniční stanici Kolín. Rozdíly v parametrech nákladních lodí na řekách západní Evropy a na Labi v ČR. Cílem práce je zjištění reálné možnosti zapojení vnitrozemské vodní dopravy do kombinované přepravy v dopravním uzlu Kolín s pomocí nových trendů intermodální přepravy, vznik nových překladišť v rámci studie za podmínky trvale udržitelné mobility, výpočet maximální kapacity těchto překladišť a podmínky synchronizace železniční a vodní dopravy v přístavu Kolín.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20678
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Cargo Sprinter, Elbe, intermodal transport, multiple - mode transport, cargo ships, inland water transport, Cargo Sprinter, Labe, intermodální přeprava, trimodální přeprava, plavidla, vnitrozemská vodní doprava