Předpoklady využití vnitrozemské vodní dopravy v kombinovaných přepravách
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Skutečná úroveň zapojení vnitrozemské vodní dopravy do intermodálních přeprav na území ČR v současné době. Problémy kontejnerizace vnitrozemských vodních cest u nás, zejména na řece Labi. Srovnání finančních nákladů na přepravu kontejnerů na určenou vzdálenost různými druhy přeprav. Zapojení vnitrozemské vodní přepravy do kombinované přepravy pomocí soupravy Cargo Sprinter v železniční stanici Kolín. Rozdíly v parametrech nákladních lodí na řekách západní Evropy a na Labi v ČR. Cílem práce je zjištění reálné možnosti zapojení vnitrozemské vodní dopravy do kombinované přepravy v dopravním uzlu Kolín s pomocí nových trendů intermodální přepravy, vznik nových překladišť v rámci studie za podmínky trvale udržitelné mobility, výpočet maximální kapacity těchto překladišť a podmínky synchronizace železniční a vodní dopravy v přístavu Kolín.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20678
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Cargo Sprinter, Elbe, intermodal transport, multiple - mode transport, cargo ships, inland water transport, Cargo Sprinter, Labe, intermodální přeprava, trimodální přeprava, plavidla, vnitrozemská vodní doprava