dc.contributor.advisor |
Kunhart, Jan |
|
dc.contributor.author |
Tůmová, Jiřina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T08:40:17Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T08:40:17Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33646 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována úloze železničního tisku při proměně image Českých drah, a.s. Zabývá se analýzou image, firmy, firemní kulturou a procesy směřujícími k vylepšení marketingového obrazu firmy. Praktická část je věnována analýze image firmy České dráhy a.s. Výsledky analýzy poskytují zpětnou vazbu od vybrané skupiny respondentů a jsou podkladem pro návrhy zlepšení firemní komunikace a následně i firemní image. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
603934 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Image |
eng |
dc.subject |
České dráhy, a.s. |
eng |
dc.subject |
rail press |
eng |
dc.subject |
Marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
Image |
cze |
dc.subject |
České dráhy, a.s. |
cze |
dc.subject |
železniční tisk |
cze |
dc.subject |
Marketing communication |
cze |
dc.title |
Úloha železničního tisku při změně image Českých drah, a.s. vůči veřejnosti |
cze |
dc.title.alternative |
The role of railway´s press in the transformation of the image ČD a.s. to the public |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Pospíšilová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is devoted to the role of rail print in the transformation image of České dráhy, a.s. It deals with the analyse of image, company, corporate culture and the process directs to the improvement of image marketing company. The practical part is devoted to the analyse of image of the company České dráhy, a.s. Results of the analyse provide feedback from a selected group of respondents and are basis for proposals for improving corporate communication and subsequently the corporate image. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20929 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |