Digitální knihovnaUPCE
 

Úloha železničního tisku při změně image Českých drah, a.s. vůči veřejnosti

Bakalářská práce

Abstrakt

Práce je věnována úloze železničního tisku při proměně image Českých drah, a.s. Zabývá se analýzou image, firmy, firemní kulturou a procesy směřujícími k vylepšení marketingového obrazu firmy. Praktická část je věnována analýze image firmy České dráhy a.s. Výsledky analýzy poskytují zpětnou vazbu od vybrané skupiny respondentů a jsou podkladem pro návrhy zlepšení firemní komunikace a následně i firemní image.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20929

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Image, České dráhy, a.s., rail press, Marketingová komunikace, Image, České dráhy, a.s., železniční tisk, Marketing communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced