dc.contributor.advisor |
Janouch, Viktor |
|
dc.contributor.author |
Mencová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T08:34:21Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T08:34:21Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33629 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového komunikačního mixu na internetu. Jednotlivé nástroje jsou podrobně popsány, tak jak je vybraná firma Jirout reklamy ? reklamní studio, s.r.o. využívá. Tyto skutečnosti jsou porovnávány s teoretickými znalostmi čerpanými z rešeršní části diplomové práce a odchylky jsou vyrovnávány návrhy na zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu. Dále je pozornost věnována diskusnímu fóru, které bylo vybráno jako nástroj pro praktickou část diplomové práce. |
cze |
dc.format |
73 s., 2 s. obr. příloh |
cze |
dc.format.extent |
2186588 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Communication |
eng |
dc.subject |
Internet marketing |
eng |
dc.subject |
internet communications mix |
eng |
dc.subject |
feedback |
eng |
dc.subject |
lead generation |
eng |
dc.subject |
discussion forum |
eng |
dc.subject |
Komunikace |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
zpětná vazba |
cze |
dc.subject |
diskusní fórum |
cze |
dc.title |
Řízená komunikace se zákazníky na webových stránkách |
cze |
dc.title.alternative |
Customer communication managemet on web sites |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Baránek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of the tools of marketing communication mix on the Internet. The individual tools, which are used by company Jirout in advertising, are described in details. These facts are compared with theoretical knowledge drawn from the research part of thesis and deviations must be balanced by proposals for improving various elements of the communication mix. In addition, attention is drawn to discussion forum, which was chosen as a tool for the practical part of thesis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D20436 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |