Digitální knihovnaUPCE
 

Řízená komunikace se zákazníky na webových stránkách

Diplomová práce

Abstrakt

Práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového komunikačního mixu na internetu. Jednotlivé nástroje jsou podrobně popsány, tak jak je vybraná firma Jirout reklamy ? reklamní studio, s.r.o. využívá. Tyto skutečnosti jsou porovnávány s teoretickými znalostmi čerpanými z rešeršní části diplomové práce a odchylky jsou vyrovnávány návrhy na zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu. Dále je pozornost věnována diskusnímu fóru, které bylo vybráno jako nástroj pro praktickou část diplomové práce.

Rozsah stran

73 s., 2 s. obr. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D20436

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Communication, Internet marketing, internet communications mix, feedback, lead generation, discussion forum, Komunikace, komunikační mix, zpětná vazba, diskusní fórum

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced