Řízená komunikace se zákazníky na webových stránkách
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na analýzu nástrojů marketingového komunikačního mixu na internetu. Jednotlivé nástroje jsou podrobně popsány, tak jak je vybraná firma Jirout reklamy ? reklamní studio, s.r.o. využívá. Tyto skutečnosti jsou porovnávány s teoretickými znalostmi čerpanými z rešeršní části diplomové práce a odchylky jsou vyrovnávány návrhy na zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu. Dále je pozornost věnována diskusnímu fóru, které bylo vybráno jako nástroj pro praktickou část diplomové práce.
Rozsah stran
73 s., 2 s. obr. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D20436
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Communication, Internet marketing, internet communications mix, feedback, lead generation, discussion forum, Komunikace, komunikační mix, zpětná vazba, diskusní fórum