Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza image dopravní firmy

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Ježek, Jindřich

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá firemní image a analýzou image na konkrétní dopravní firmě KVTrans. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku image, strukturu a druhy image, a vliv spotřebitelů a management na image. Do této části je zahrnuta i obecná charakteristika dopravní firmy a charakteristika firmy KVTrans, na které byla provedena analýza image dopravní firmy. Ta je obsahem praktické části, která je uskutečněna prostřednictvím dvou metod, sémantického diferenciálu a metody výběru obrázků.

Rozsah stran

44 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20934

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

companies image, image of the transport companies, semantic differential, selecting images methods, image firem, analýza image dopravních firem, sémantický diferenciál, metody výběru obrázků

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced