Analýza image dopravní firmy
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Ježek, Jindřich
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá firemní image a analýzou image na konkrétní dopravní firmě KVTrans. Teoretická část práce se zaměřuje na charakteristiku image, strukturu a druhy image, a vliv spotřebitelů a management na image. Do této části je zahrnuta i obecná charakteristika dopravní firmy a charakteristika firmy KVTrans, na které byla provedena analýza image dopravní firmy. Ta je obsahem praktické části, která je uskutečněna prostřednictvím dvou metod, sémantického diferenciálu a metody výběru obrázků.
Rozsah stran
44 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D20934
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
companies image, image of the transport companies, semantic differential, selecting images methods, image firem, analýza image dopravních firem, sémantický diferenciál, metody výběru obrázků