Digitální knihovnaUPCE
 

Personální činnosti v call centru

Diplomová práce

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů v call centru.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D20502

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Human Resources Management, human ressource activities, benefits, call centres, Řízení lidských zdrojů, personální činnosti, zaměstnanecké výhody, call centra

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced