Personální činnosti v call centru
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá problematikou personálních činností v call centru. Jednotlivé činnosti jsou popsány jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Cílem práce je provést analýzu stávajících personálních činností v call centru a pomocí metody dotazování, techniky dotazníků, zjistit současný stav a dle zhodnocených výsledků doporučit opatření, která povedou ke snížené fluktuace operátorů v call centru.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20502
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Human Resources Management, human ressource activities, benefits, call centres, Řízení lidských zdrojů, personální činnosti, zaměstnanecké výhody, call centra