dc.contributor.advisor |
Ledvinová, Michaela |
|
dc.contributor.author |
Boháč, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2009-07-03T07:26:31Z |
|
dc.date.available |
2009-07-03T07:26:31Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33483 |
|
dc.description.abstract |
Změna organizace dopravy je v dnešní době z hlediska trvalého trendu růstu dopravy velice aktuálním tématem. Bohužel častým jevem je rozpor v názoru široké veřejnosti a úzkého kruhu odborníků na danou problematiku. Z tohoto důvodu jsem se v úvodu věnoval nejen popisu současné situace na dané křižovatce a v jejím okolí, ale také jsem provedl průzkum veřejného mínění. Dále jsem se zaměřil již na samotnou křižovatku a výpočty ověřil její nevyhovující stav z hlediska kapacitního. Poté bylo nutné provést ověření kapacitní způsobilosti navrhované malé okružní křižovatky a to v návrhovém období 20-ti let. Pomocí výpočtů jsem odkryl nedostatky tohoto návrhu a v závěru práce jsem uvedl možnou úpravu, která by splňovala požadavky dopravy v návrhovém období 20-ti let. Tento vlastní návrh jsem podložil výpočty. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
2631447 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
frequency of transport |
eng |
dc.subject |
streams of traffic |
eng |
dc.subject |
capacity of the crossroads |
eng |
dc.subject |
traffic circles |
eng |
dc.subject |
dopravní intenzita |
cze |
dc.subject |
dopravní proudy |
cze |
dc.subject |
kapacita křižovatek |
cze |
dc.subject |
okružní křižovatky |
cze |
dc.title |
Změna organizace dopravy na dané křižovatce v Kutné Hoře |
cze |
dc.title.alternative |
The change of traffic organization on the crossroads in the city of Kutná Hora |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
|
dc.description.abstract-translated |
The change of traffic organization is current topic, thanks to the growth of traffic. But the engineer's view is different than the view of the public. For that reason I was interested in the view of public of those crossroads. After this I verified the capacity of the crossroads, which was insufficient. After the verification it was necessary to calculate the capacity of the traffic circle for the time period 20 years. Thanks to this calculations I recovered shortage of this traffic circle and in the end I proposed new solution of the traffic circle, which was verified with calculations. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D20676 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |