Strategický management ve výrobním podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Siegl, Milan cze
dc.contributor.author Komárková, Petra
dc.date.accessioned 2009-07-03T07:20:42Z
dc.date.available 2009-07-03T07:20:42Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/33466
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku strategického managementu ve výrobním podniku. Práce je tématicky rozdělena do pěti hlavních částí. První kapitola se zabývá strategickým managementem a jeho významem pro podnik. V druhé části jsou již konkrétní informace o podniku Zem, a.s. Nový Bydžov. Část třetí je zaměřena na strategický management v oblasti rostlinné a živočišné výroby. Kapitola čtvrtá se zabývá strategickým plánem podniku a jeho zhodnocením. V poslední páté kapitole jsou uvedeny návrhy na zlepšení podnikové strategie. cze
dc.format 72 s., 5 s. příloh cze
dc.format.extent 4835215 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Strategický management cze
dc.subject strategické plánování cze
dc.subject strategické plány cze
dc.subject podnikové strategie cze
dc.subject rostlinná výroba cze
dc.subject živočišná výroba cze
dc.subject Strategic Management eng
dc.subject Strategic Planning eng
dc.subject strategic plans eng
dc.subject corporate strategies eng
dc.subject vegetal production eng
dc.subject animal production eng
dc.title Strategický management ve výrobním podniku cze
dc.title.alternative Strategic management in manufacturing company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated This diploma work is focused on strategic management in manufacturing company. The work is divided into five main sections. The first charter deals with strategic management and his importance for company. Chapter two presents actual information about company Zem, a.s. Nový Bydžov. Chapter free is focused on strategic management in section vegetal and animal production. Chapter four deals with strategic plan in company and evaluation of this plan. The last fifth chapter includes suggestions for improving the corporate strategy. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D19910 cze
dc.identifier.signature D19910
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account