Strategický management ve výrobním podniku
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na problematiku strategického managementu ve výrobním podniku. Práce je tématicky rozdělena do pěti hlavních částí. První kapitola se zabývá strategickým managementem a jeho významem pro podnik. V druhé části jsou již konkrétní informace o podniku Zem, a.s. Nový Bydžov. Část třetí je zaměřena na strategický management v oblasti rostlinné a živočišné výroby. Kapitola čtvrtá se zabývá strategickým plánem podniku a jeho zhodnocením. V poslední páté kapitole jsou uvedeny návrhy na zlepšení podnikové strategie.
Rozsah stran
72 s., 5 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D19910
D19910
D19910
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Strategický management, strategické plánování, strategické plány, podnikové strategie, rostlinná výroba, živočišná výroba, Strategic Management, Strategic Planning, strategic plans, corporate strategies, vegetal production, animal production