Digitální knihovnaUPCE
 

Strategický management ve výrobním podniku

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na problematiku strategického managementu ve výrobním podniku. Práce je tématicky rozdělena do pěti hlavních částí. První kapitola se zabývá strategickým managementem a jeho významem pro podnik. V druhé části jsou již konkrétní informace o podniku Zem, a.s. Nový Bydžov. Část třetí je zaměřena na strategický management v oblasti rostlinné a živočišné výroby. Kapitola čtvrtá se zabývá strategickým plánem podniku a jeho zhodnocením. V poslední páté kapitole jsou uvedeny návrhy na zlepšení podnikové strategie.

Rozsah stran

72 s., 5 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D19910
D19910

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Strategický management, strategické plánování, strategické plány, podnikové strategie, rostlinná výroba, živočišná výroba, Strategic Management, Strategic Planning, strategic plans, corporate strategies, vegetal production, animal production

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced