Firemní kultura a její vliv na rozvoj firmy Schenker spol. s r.o.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se v teoretické části bude zabývat pojmem firemní kultura a vysvětlí, jaké prostředky a nástroje firemní kultura má. Praktická část se bude zaobírat firemní kulturou ve firmě Schenker spol. s r.o. a teoretické poznatky budou aplikovány do praxe. Dotazníkové šetření udá skutečnou podobu firemní kultury ve společnosti. Z výsledku dotazníků bude navrženo řešení, jakým způsobem je možné nedostatky ve firemní kultuře řešit.
Rozsah stran
84 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20393
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
organizational culture, characteristics of organizational culture, instruments of organizational culture, employees' satisfaction, visions and missions, Firemní kultura, charakteristiky firemní kultury, nástroje firemní kultury, síla firemní kultury, spokojenost zaměstnanců, vize a mise