Digitální knihovnaUPCE
 

Elektronický diferenciál pro studentský experimentální elektromobil

Bakalářská práce

Abstrakt

Úkolem této bakalářské práce je stanovit požadavky a navrhnout strukturu elektronického diferenciálu pro vozidla, která mají jednotlivá kola hnané nápravy poháněna samostatně řízenými elektromotory. V práci jsou odvozeny vztahy pro otáčky kol v zatáčce a moment dodávaný na kola v průběhu zatáčení. Odvozené vztahy jsou převedeny do názorných grafů pomocí tabulkového editoru. V práci je vysvětlena funkce mechanického diferenciálu a je porovnán se systémem dvou samostatně řízených motorů. Podle odvozených vztahů pro otáčky a moment v průběhu zatáčení jsou realizovány programy pro mikropočítač řady z řady x51, který zajišťuje rozdělení výkonu na kola při zatáčení. Dále je vyřešeno snímáni vstupních veličin a jejich převod na číselnou hodnotu.

Rozsah stran

59 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní infrastruktura-Elektrotechnická zařízení v dopravě

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20790

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

cornering with vehicles, mechanical differential, elektronical differential with torque control, elektronical differential with control of wheels angular speed, multi machine systems, MMS, průjezd vozidla zatáčkou, mechanický diferenciál, elektronický diferenciál s řízením momentu, elektronický diferenciál s řízením úhlové rychlosti otáčení kol, vozidla se samostatně řízenými motory, MMS

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced