Digitální knihovnaUPCE
 

Genderové stereotypy v médiích (Analýza televizní reklamy)

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2009

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou genderových stereotypů v masových médií. Je založena na předpokladu, že média mají moc ovlivňovat myšlení i jednání lidí a je jedním z důležitých činitelů v procesu socializace. Nejvíce vnímanou je reklama v televizi, proto jsem se rozhodla analyzovat právě ji. Z analýzy je zřejmé, že žena je v reklamách stále prezentována ve svých tradičních rolích, ovšem začíná se objevovat i v nových sociálních pozicích.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D20101

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Media, advertising, gender stereotypes, content analysis, Média, reklamy, genderové stereotypy, obsahové analýzy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced