Genderové stereotypy v médiích (Analýza televizní reklamy)
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou genderových stereotypů v masových médií. Je založena na předpokladu, že média mají moc ovlivňovat myšlení i jednání lidí a je jedním z důležitých činitelů v procesu socializace. Nejvíce vnímanou je reklama v televizi, proto jsem se rozhodla analyzovat právě ji. Z analýzy je zřejmé, že žena je v reklamách stále prezentována ve svých tradičních rolích, ovšem začíná se objevovat i v nových sociálních pozicích.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D20101
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Media, advertising, gender stereotypes, content analysis, Média, reklamy, genderové stereotypy, obsahové analýzy