Vnímání reklamy ženami v seniorském věku
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předložená práce se zabývá problematikou vnímání reklamy u žen v důchodovém věku. V teoretické části se okrajově zmiňuje o historii reklamy, dále se zabývá základní terminologií jako druhy reklamy a typologií. Z velké části pak zkoumá psychologické působení reklamy na spotřebitele, zejména pak na ženy v seniorském věku. V empirické části za pomoci standardizovaného dotazníku uvádí výsledky výzkumu o dané problematice.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D20113
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Advertisement, women, pension age, psychological function, reklamy, ženy, důchodový věk, psychologické působení