dc.contributor.advisor |
Brebera, Pavel |
cze |
dc.contributor.author |
Burcalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2009-06-22T14:13:40Z |
|
dc.date.available |
2009-06-22T14:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/33168 |
|
dc.description.abstract |
V úvodu práce jsou nastíněny změny vzdělávacího systému, které s sebou přinesly i změny v oblasti hodnocení. Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením, jednou z nejtěžších dovedností, kterou by měli žáci ovládat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část poskytuje základ pro případovou studii, která je popsána v části druhé, čili výzkumné. Výzkum se soustředil na rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
4394764 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
sebehodnocení |
cze |
dc.subject |
kritéria |
cze |
dc.subject |
autonomie žáka |
cze |
dc.subject |
případové studie |
cze |
dc.subject |
assessment |
eng |
dc.subject |
self-assessment |
eng |
dc.subject |
criteria |
eng |
dc.subject |
learner autonomy |
eng |
dc.subject |
case study |
eng |
dc.title |
Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků |
cze |
dc.title.alternative |
Development of learner self-assessment skills |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2009 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Changes in the educational system in the Czech Republic have also led to changes in the area if assessment and education. The thesis deals with self-assessement, one of the most difficult skills learners should strive to achieve. This thesis consists of theoretical and research parts. The first part provides theoretical basis for the case study conducted and described in the research part. The research focuses at the development of learner self-assessment. |
eng |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D19769 |
cze |
dc.identifier.signature |
D19769 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |