Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V úvodu práce jsou nastíněny změny vzdělávacího systému, které s sebou přinesly i změny v oblasti hodnocení. Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením, jednou z nejtěžších dovedností, kterou by měli žáci ovládat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část poskytuje základ pro případovou studii, která je popsána v části druhé, čili výzkumné. Výzkum se soustředil na rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Učitelství anglického jazyka
Studijní program
Učitelství pro základní školy
Signatura tištěné verze
D19769
D19769
D19769
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnocení, sebehodnocení, kritéria, autonomie žáka, případové studie, assessment, self-assessment, criteria, learner autonomy, case study