Digitální knihovnaUPCE
 

Rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

V úvodu práce jsou nastíněny změny vzdělávacího systému, které s sebou přinesly i změny v oblasti hodnocení. Tato diplomová práce se zabývá sebehodnocením, jednou z nejtěžších dovedností, kterou by měli žáci ovládat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část poskytuje základ pro případovou studii, která je popsána v části druhé, čili výzkumné. Výzkum se soustředil na rozvoj sebehodnotících dovedností u žáků.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Učitelství anglického jazyka

Studijní program

Učitelství pro základní školy

Signatura tištěné verze

D19769
D19769

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

hodnocení, sebehodnocení, kritéria, autonomie žáka, případové studie, assessment, self-assessment, criteria, learner autonomy, case study

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced